Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Θαύμα!


Κι ενώ ο Πίτσος είναι σε κώμα και περιμένει μόσχευμα, 
θέλω σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι σημαίνει αυτό που εμφανίστηκε
ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου στο γραφείο.

Ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου λέμε...


Άσε, ξέρω.

Την πούτσισα !!!


Μα χάθηκε ένας χριστός, μια παναγία, κάποιος από το δωδεκάθεο ή κάνα πιο εφικτό θαύμα;



Κατά τα άλλα, καλά.
Η ζωή χωρίς τον Πίτσο, ανέχεται μια χαρά αν δεν θέλεις γάλα, παγάκια, μπύρες και δροσερά φρούτα.
Σήμερα έτρεξα μία γεμάτη ανηφορική χωμάτινη ώρα, με μια περίεργη δροσερή υγρασία, αλλά πήγε πολύ καλά και το χάρηκα πολύ. Νέα διαδρομή με ωραία θέα.
Μόλις πλάκωσα τα αγαπημένα μου ζυμαρικά ολικής, με τόνο, κάπαρη και φρέσκια ντομάτα.
Ελλείψει ψυγείου δεν άφησα ούτε μόριο, φυσικά.



Αυτά.
Πάω να ανεβάσω τα πόδια μου ψηλά τώρα.

(ρε τι θαύμα πάθαμε σήμερα....)

Δεν υπάρχουν σχόλια: