Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Ξιφίας ISO27001

άλλη μια κουραστική μέρα στο γραφείο με ατελείωτες μελέτες κλπ για ISO, διαδικασίες και πολιτικές.

γυρνάω σπίτι, ούτε τάπερ με αποφάγια βρίσκω, ούτε τίποτα.

ένα ξεροκόμματο πασταφλώρα μόνο και πολύ άδειο στομάχι.
Η κατάσταση απαιτεί γρήγορες κινήσεις.

Βάζω να παίζει δυνατά Cherry Boppers



και ξεκινάω:

ξεπαγώνω Ξιφία στον μικροκυμάτων.
Είχα πάρει δύο κτηνώδεις φέτες, και τις είχα καταψύξει κομμένες στη μέση.
σε 10' είναι έτοιμος.
Τον βουτάω στο λεμόνι με αλάτι.

Ταυτόχρονα έχω βράσει νερό για ρύζι. Μέσα έχω ρίξει δύο σπόρια κάρδαμο (θενκς Νεκ!) που τα έχω λιώσει στο γουδί και λίγο χοντρό αλάτι.
Το ρύζι το έχω ξεπλύνει στο νερό και το έχω τρίψει (για να μην κολλάει και λασπώνει)

Εν τω μεταξύ έχει κάψει το μαντεμένιο μου τηγάνι από το Ικέα.
Πετάω μέσα τον ξιφία (χωρίς λάδια κλπ) και τον γυρνάω συχνά σε δυνατή φωτιά.
σε 5' προσθέτω μπόλικη σάλτσα σόγιας.
σε άλλα 5' είναι έτοιμος.
σβήνω με λεμόνι και βάζω στο πιάτο.

Σε άλλα 5 βγάζω το ρύζι και το ξεπλένω στο νερό.
κρατάω το μισό στο ψυγείο για άλλη μερα, και το υπόλοιπο το ρίχνω στο τηγάνι του ξιφία να τραβήξει τη σόγια.
Προσθέτω μια κουταλιά φυτίνη και αλάτι και ανακατεύω σε μέτρια φωτιά μέχρι να λιώσει το βούτυρο.

σε 1' έτοιμο και το ρίχνω πάνω από τον ξιφία.


Βγάζω τους Cherry Boppers, βάζω σε ένα μπωλ βραστά παντζάρια, λάδι, ξύδι με μπόλικα φύλλα, και Katie Melua να παίζει...




Δεν υπάρχουν σχόλια: