Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Φλεβάρης

Ερχονται απόκριες, έρχεται ο φλώρος ο Βαλεντίνος, τα φύκια στο ψυγείο μου κοντεύουν να λήξουν, ο μπακαλιάρος με μανιτάρια μου βγήκε λίγο άνοστος και ψάχνω να βρω αν φταίει το ψάρι ατλαντικού ή μου ξέφυγε κάτι, η μέση μου είναι πολύ καλύτερα και από μέρα σε μέρα θα αποχαιρετήσω το ζεστό μου αμαξάκι και τα μποτιλιαρίσματα. Μόνο να θυμηθώ να κολλήσω τα τέλη στην πινακίδα...

Διαβάζω κρυφά Μοριακή Γαστρονομία, και συγκεκριμένα αυτό, το οποίο αν δεν έχεις βγάλει χημικό στην Πάτρα δεν μπορείς να καταλάβεις ούτε το μισό. Αν όμως είσαι ενεργός χημικός στα υπόγεια εργαστήρια πολυεθνικής φαγητοεταιρίας, κάτι θα γίνει.
Για τους υπόλοιπους, φιλοδοξώ να καταφέρω να απομονώσω μερικά "μυστικά" και "κόλπα" και να τα καταγράψω.

Μου πήρα επίσης δώρο (είχαμε γενέθλια, βέβαια - βέβαια... ) ένα ζευγάρι ηχεία για το pc, της M-Audio τα AV-40. Οποιος γουστάρει πολύ καλό ήχο και έχει 125€ ας μην το σκεφτεί δεύτερη φορά. Απίστευτα! Επί την ευκαιρία, η τύποι στην Athens Pro Audio είναι πολύ εξυπηρετικοί.
Η καλύτερη αγορά που έκανα για το pc μετά τα αθόρυβα ανεμιστήρια.

Χιόνι δεν έχω καταφέρει να πατήσω για τα καλά ακόμα, αν εξαιρέσουμε εφτά νιφάδες που είδα τα Χριστούγεννα, κι ας χιονίζει στη μισή Ελλάδα. Παρηγοριέμαι όμως με ονειρώξεις σαν και την παρακάτω:



Σε ότι αφορά στο γραφείο, έχω στρώσει κάριματ κι υπνόσακκο στα μήτινγκ ρουμς και κάνω ειδικά μαθήματα Νίντζα, μπας και γλιτώσουμε το έμφραγμα!
Ας ελπίσουμε ή να είναι περαστικά ή να αποδώσουν €μ€σους καρπούς, αν με καταλαβαίνετε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: