Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Στις άκρες της Αθήνας

...κι ενώ ο Pepper 96,6 κάτι έχει πάθει και παίζει μαλακίες ξαφνικά, κλείνει μια ακόμα μέρα.

Στις ειδήσεις τρίωρες ουρές για να πληρώσουν το χαράτσι και αστείρευτη γκρίνια για το κράτος που δεν έχει προβλέψει το μισό πληθυσμό να πάει ταυτόχρονα να πληρώσει, και σκέφτομαι από μέσα μου (αλλά εσύ το ακούς):
Εγώ που έχω πάγιες εντολές στην τράπεζα, και e-banking και phone-banking και πληρώνονται όλα μόνα τους ή από τον καναπέ, και έχω να πάω σε ουρά από τότε στα Κελάρια στον Παρνασσό, κάνω κάτι λάθος;;;
Μέχρι και στο ταχυδρομείο που πήγα να πάρω ένα δέμα (κάτι σεντόνια που παρήγγειλα από το amazon μια νύχτα αϋπνίας - αιγυπτιακό βαμβάκι 1600κάτι θα πάθεις πλάκα) είχε 15 άτομα ουρά και όλοι - μα όλοι - ήταν για να πληρώσουν λογαριασμούς!  Ημουν ο μόνος για ταχυδρομική δουλειά.

Δεν ξέρω, δεν με νοιάζει, και προχωρώ:

Σήμερα πήρα το μηχανάκι -όπως κάθε μέρα- ξεχρέωσα την εφορία μου πρωι πρωί (στην ΚΑ ποτέ δεν έχω κάνει πάνω από 15' - σήμερα έκανα 5' και 400€),
Μετά πήγα γραφείο (στην άλλη άκρη της αθήνας),
Εκεί μέσα στο χαμό θυμάμαι τη καμμένη λάμπα των μεσαίων και ότι αύριο έχω ταξίδι νύχτα,
Την κοπανάω από τη δουλειά,
Πάω σπίτι (στην αντι-άλλη άκρη της αθήνας)
Αφήνω το μηχανάκι,
Παίρνω το αυτοκίνητο,
Πάω στον σούπερ λαμπαδόρο, αλλάζω τη λάμπα, (ΣΚ μη φαντάζεσαι, αλλά θα γράψω μια χιλιάδα στο κοντέρ),
Ξαναπάω στη δουλειά (στην αντιπέρα άκρη της Αθήνας) με το ΙΧ πλέον και εν μέσω ημιμποτιλιαρίσματος, (καμιά μέρα θα μπερδευτώ και θα πάρω το αυτοκίνητο φορώντας κράνος και κρατώντας την τρόμπα του ποδηλάτου)
Συνεχίζω στο χαμό και βγαίνω νικητής,
Σχολάω κατά τις 8και πολύ, 
Φουλάρω βενζίνα στο φτηνό (1,54€ παρακαλώ άρα στα 50 λίτρα γλιτώνω 5-6€ συγκριτικά με τα ακριβά)
Αέρα στα λάστιχα,
Νερά στους υαλοκαθαριστήρες,
Μετά πάω σπίτι για να αλλάξω και να πάω για τρέξιμο, αλλά
Σε ένα φανάρι κλάταρα και "δε το χέζω το τρέξιμο σήμερα;" και
Απλά πάω στους γονείς, τρώω τουρλού με αποφάγια ψυγείου, καλό ταξίδι να προσέχεις, ναι μαμά, μετά πάω σπίτι,
Ανέβασμα το ποδήλατο από το αυτοκίνητο ξανά στο μπαλκόνι (το χω πεταμένο μόνιμα μεσα με ριγμένα τα καθίσματα),
Φτιάξιμο ξανά τα καθίσματα, (βρήκα 5€ και κάτι κάλτσες)
Τακτοποίηση πορτμπαγκαζ,

Υδροχόος Παρασκευή 25 Νοεμβρίου.
Σχέδια:
Γιατί αύριο στις 8 το πρωί θα είμαι σε άλλη άκρη της Αθήνας πριν πάω για δουλειά στην προηγούμενη άκρη της αθήνας, για να φορτώσω 100 κιλά πηλό (!!!) για τη φίλη μου τη Μ. που βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ελλάδας και μαθαίνει στα παιδάκια πηλοκατασκευές ή κάτι τέτοιο.

Εργασία:
Ε, μετά θα πάω γραφείο να ξεκουραστώ λίγο γιατί έχω ταξίδι το βράδυ...

Καλλιτεχνικά:


ακούγεται σα να τραγουδάει κάποιος αλλά στ' ορκίζομαι:
όταν τραβάω βίντεο δεν τραγουδάω ποτέ!

Αισθηματικά: 
θα γαμηθώ στα χιλιόμετρα πάλι.
(αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ μου αρέσει... αλλά θα στα πω άλλη φορά αυτά.)

3 σχόλια:

Δημήτρης Τερζής είπε...

phone banking και e banking από τα παππούδια και τους συνταξιούχους; Πολλά ζητάς Τσόκο...

Note: Στις ατέλειωτες ευθείες της εθνικής πάντα ακούω δύο συγκεκριμένα κομμάτια. On Every Street - Dire Straits και στο καπάκι Isn't It Midnight - Fleetwood Mac.

Καλό δρόμο...

Chocorello είπε...

Ε, όχι και από αυτούς - εννοείται! αν και ψήνω και τους γονείς μου συνεχώς δεν τα καταφέρνω. Για τους υπόλοιπους τους νεολαίους έλεγα.

Δεν τα θυμάμαι τα κομμάτια - θα τα δοκιμάσω - θενκς!

lemonostiftis είπε...

καλό ταξίδι τσόκο, γέμισε ιστορίες κι έλα Δευτέρα να μας τα πεις