Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Καλή ψαριά!


Δεν θυμάμαι αν στο έχω πει, αλλά το έχω ρίξει στο ψάρεμα τελευταία. (μη το πεις)
Οι λόγοι είναι ο ελεύθερος χρόνος, το ότι μου αρέσουν τα ψάρια και το ότι εδώ κι ενάμιση μήνα έχω βλάβη και δεν τρέχω. Αύριο θα πάω συνεργείο ομως γιατί παράγινε.

Μετά τα -επιτυχημένα- ψαρέματα των τριημέρων στο νησί, πήρα και για την Αθήνα καλάμι με μηχανισμό, πετονιές, πεταχτάρια, βαρίδια, αρματωσιές έτοιμες αλλά και χύμα αφού ξέρω κόμπους από τις ιστιοπλοϊες, πήρα δολώματα, ψαροτροφές που τις ζυμώνω, γαρίδες κατέψ που τις παστώνω, σκουλίκια που τα σιχαίνομαι, αλλά μέχρι στιγμής από αποτέλεσμα τζίφος.

Η για την ακρίβεια μόνο ένα που έβγαλε ο αδερφός στο πρώτο δευτερόλεπτο - εγώ να φανταστείς ακόμα δόλωνα -, αλλά ήταν δράκαινα και τον τσίμπησε οπότε τα μαζέψαμε άρον άρον για τα κέντρα υγείας. Ολα καλά αυτή τη φορά, πριν χρόνια θα χάναμε τον πατέρα όμως από δράκαινα καθότι αλεργικός.

Ετσι που λες με το ψάρεμα. (μη το πεις)
Σήμερα το απόγευμα ήμουν καβάλα σε έναν προβλήτα, είχα δεθεί σχεδόν για να μην με πάρει ο αέρας - είναι πολύ επικίνδυνο το ψάρεμα σου λέω - με πιτσιλάγανε τα κύματα, είχα αδιαβροχοποιηθεί, κουκούλες, μποτάκια, από πάνω μαύρα σύννεφα και κάνας γλάρος, αλλά από κάτω ούτε λέπι.

Εγώ εκεί όμως.
Επιμονή, υπομονή κι ευσεβείς πόθοι για ψάρι που δεν θα χωράει στο πορτ μπαγκάζ.
Μέχρι που έσπασε το ηθικό μου όταν εμφανίστηκε από το πουθενά ένας 55άρης τύπος με τη στολή του και το σερφάκι του, το καβάλησε κι έφυγε στα ανοιχτά πηδώντας στα κύματα, αφήνοντας με να τον κοιτάω ζηλιογελαστός με το καλάμι στο χέρι και θέτοντας πρώτη μου προτεραιότητα να πλακώσω φυσιοθεραπευτές και λοιπούς μάγους προκειμένου να ξανατρέξω το συντομότερο.

Στην επιστροφή είδα αυτό:


Μη στα εξηγώ: συγκατοικεί η Εκκλησία της πεντηκοστής με σχολή Pole dancing!
Εγώ τώρα δεν το βρίσκω απόλυτα κολάσιμο αυτό και πολύ θα 'θελα να εκκλησιαστώ καμιά φορά.
(α! δεν είσασταν στον τρίτο, ε;)

Προφανώς μετά θυμήθηκα το παρακάτω, που τυγχάνει και κομματάρα και βιντεάρα.


Diplo - Set It Off feat. Lazerdisk Party Sex from Pomp&Clout on Vimeo.

Και τώρα το φρούτο, που είναι αυτό:

3 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Λάθος όροφος. Σε πιστέψαμε τώρα.

Πάρε ένα που μου θύμισες. Τα βλέπαμε πριν κανένα μήνα.
http://www.youtube.com/watch?v=G-AB1iJqzyY

Και η καουντρίλα δώρο.

Δημήτρης είπε...

Πάω να διαβάσω το άλλο τώρα.

Chocorello είπε...

το θέλω αη βασίλη.