Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Lemon Curd - επιτέλους!





Εδώ κι έξι μήνες σκέφτομαι να φτιάξω lemon curd (εγγλέζικο γλυκό-κρέμα) και τελικά τα κατάφερα.

Μου πήρε τρία τέταρτα μέχρι να πλύνω και τα πιάτα και πάει ως εξής:

125γρ βούτηρο αγελαδινό. Εβαλα 'Χωριό' (ανάλατο, ε!) γιατί δεν μυρίζει έντονα.
4 μεσαία αυγά.
150γρ ζάχαρη άχνη.
Χυμό δύο βιολογικών λεμονιών.
Ξύσμα δύο βιολογικών λεμονιών. (οπωσδήποτε αράντιστων και ακέρωτων)

Τα βάζεις όλα σε ένα μπωλ πυρέξ ή μεταλικό και το βυθίζεις σε μία κατσαρόλα με νερό. Μπεν μαρί δηλαδή και βάζεις να πάρει βράση σε χαμηλή φωτιά ανακατεύοντας ευγενικά.
15-20 λεπτά αφού πάρει βράση το νερό, θα δεις το μίγμα να δένει αρκετά. Τότε βγάλτο και πέρασε το από σουρωτήρι πατώντας το με ένα κουταλάκι.
Η κρέμα που θα βγει θα γεμίσει δύο βαζάκια και την φυλάς στο ψυγείο. Οχι για πολύ όμως καθώς έχει αυγά, αλλά δεν νομίζω και να αντισταθείς πολύ καιρό στον πειρασμό.


Εγώ δροσίζομαι τα καυτά βράδια του Απρίλη με μία κουταλιά ανακατεμένη σε ένα μπωλ κρύο γιαούρτι, (και το αλοίφω στην πλάτη μου, λέει) αλλά αν το ψάξεις θα βρεις ότι γίνεται και ωραιότατη γέμιση για τάρτες μαζί με κρέμα γάλακτος και φράουλες, βατόμουρα και άλλα τιμαλφή.
Επίσης πάει ωραία σε Μιράντες και Πτιμπέρ με τον καφέ.

Επίσης πήρα καλάμι για ψάρεμα. (μην το πεις)
Εχω και πτυσσομενη καρέκλα, καπέλο και τρανζιστοράκι, άρα έχει να γίνει χαμός!
Μιλάμε για πολλή δράση...

3 σχόλια:

lemonostiftis είπε...

Δε διάβασα ολόκληρη τη συνταγή γιατί φοβήθηκα μην τη μάθω αλλά θα σας παρακαλούσα να μου κρατήσετε μια μεγάλη - ει δυνατόν - μερίδα.

Σας ευχαριστώ

Δημήτρης είπε...

Εγώ την εδιάβασα και διέταξα ως άνδρας βαρύς να παρασκευαστεί πάραυτα!

Chocorello είπε...

Θα 'χει πάντα στο ψυγείο - μην αγχώνεσαι.

Δημήτρη φέρτο με τρόπο και προς τις τάρτες. Ξέρεις εσύ...