Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Urban drag.



Παρασκευή απόγευμα.
Σχολάω και είμαι στη Βας. Σοφίας, στο δρόμο για το σπίτι.
Είμαι χαλαρός, έχω σχολάσει στην ώρα μου και έχει πολύ ωραίο φως και λίγη κίνηση.

Είμαι σε φανάρι, πρασινίζει, ανοίγω λίγο και τότε παρατηρώ αριστερά μου ένα αυτόματο χρυσαφί μερσεντές slk-clk αυτά τα χλιδάτα με τα 3.000 κυβικά των 80.000€ να επιταχύνει τέρμα γκάζια σφυρίζοντας.

Ανοίγω κι εγώ και παρατηρώ μέσα, γκρίζα μαλλιά, χρυσή αλυσσίδα, λευκό γιακά και κουστούμι.
Φίλε μου – σκέφτομαι – στο επόμενο φανάρι μόνο ο ένας μας θα χαρεί τα λεφτά που έδωσε.

Γυρνάω το γκρίπ μέχρι το στοπ, πατάω λίγο τα μασπιέ, και μόλις πιάνω τις 4500 στροφές, εκτοξεύομαι αφήνοντας μία μαύρη γραμμή πίσω μου και με το μπροστινό ίσα να πατάει φτάνοντας πρώτος στο επόμενο φανάρι,

Αααααααχχχχ!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: