Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

Κάλλας, Tito Puente, Τσόντες & Χατζιδάκις...


Πρώτα βάλε αυτό να παίξει.


Παρατηρείς αρχικά τη σπάνια σωστή προφορά των ελληνικών, όπως την προφέρει η Κουβανή Kari Kenton, που ήταν και γυναίκα του βασιλιά της λάτιν μουσικής Tito Puente.

Μετά αφήνεις το μοχίτο σου στην άκρη και παρατηρείς ότι και οι υπόλοιποι έχουν καλή προφορά αλλά δυστυχώς για το θεατή είναι λευκοί και αταίριαστοι με τον ήχο τους.

Ακούς Κούβα και βλέπεις ευρωπαίους από το Βέλγιο και την Ολλανδία!
Ξενέρωμα...

Μεγαλύτερο ξενέρωμα κι από αυτό που έφαγε ο Χατζιδάκις όταν πήρε Oscar για "τα παιδιά του Πειραιά" το οποίο μάλιστα το είχε πετάξει στα σκουπίδια αλλά διασώθηκε και τελικά μπήκε ανάποδα να δείχνει τον κώλο του δίπλα σε μία φιγούρα του καραγκιόζη.

Οταν μάλιστα βρέθηκε κάπου με την Κάλλας, αυτή σηκώθηκε και τραγούδησε απρογραμμάτιστα μπροστά στον κόσμο "τα παιδιά" προς τιμήν του.
Αυτός της είπε τότε:«Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι η μεγαλύτερη τραγουδίστρια του κόσμου θα τραγουδούσε τόσο μέτρια αυτό το μέτριο τραγούδι»

Τι να του φάνηκε χειρότερο άραγε; Η εκτέλεση της Κάλλας ή των Τσακατσαραίων;
Εγώ ψηφίζω Κάλλας, χωρίς να την έχω ακούσει, μόνο και μόνο γιατί οι στίχοι είναι τα λόγια μιας πόρνης, αφού "το βράδυ καρτερεί στο λιμάνι σαν θα βγει, κάποιον άγνωστο να βρει..."

Εν πάσει περιπτώσει και οι Τσακατσαραίοι, το πήγανε πολύ ωραία το κομμάτι και μπράβο τους.
Λίγο αργότερα, κατά το 70 που προσπάθησαν την Αμερική, έκαναν μία και μοναδική πελώρια χιτάρα, το Jungle Fever, κλασσική κομματάρα ταινιών πορνό.



Τότε η μουσική των πορνοταινιών μεσουρανούσε, επρόκειτο περί μουσικάρας και φυσικά μιλάμε για απίστευτο φανκ. Υπάρχει πολυ πράμα στο γιουτιούμπ. Ξεκίνα από εδώ.

Το Jungle Fever λοιπόν έγινε τόσο μεγάλη - τεράστια - porno επιτυχία που η δισκογραφική τους στα live εμφάνιζε άσχετους - αλλά μαύρους - να παίζουν playback, για να μην ξενερώσει ο κόσμος με τους λευκούς σαν καμπινέδες βέλγους.

Ακου κι αυτό και τα λέμε.



Δεν υπάρχουν σχόλια: