Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Φεγγαράκι μου λαμπρό. (edited)


Το 'χουμε ξαναπει:
Φεγγάρι χωρίς αντανάκλαση δεν λέει.

Πορεία 270.

Πεντάγραμμο ή κάνω λάθος;

 Κι ένα χιτάκι που μ' άρεσε:


Μάλαμα είσαι και φίνα
σαν τη Μαλαματίνα!


Edit:
Και καθώς φτάνω στο γραφείο με το αυτοκίνητο και το ερκοντίσιον στο 2 (ούτε κράνη, ούτε "καλοκαιρινά" μπουφάν, ούτε μπούτια που καίνε από τον κινητήρα), συνειδητοποιώ ότι λείπουν οι φίλοι μου οι ταρίφες από τους δρόμους!!!

Ω, χαράς ευαγγέλια!
Ωσανά  ο εν τοις υψίστοις!
Η κίτρινη λαίλαπα, λείπει.


oh happy day
oh happy day,
when jesus washed,
the yellow
cabs away

Η Αθήνα ανήκει ξανά στα αυτοκίνητα της, στα μηχανάκια της, στα ΜΜΜ της  - και άντε και στα ποδήλατα της που είναι και τρέντυ - και επιτέλους πας όπου θέλεις σε χρόνο ντε τε.

Απεργούν - λέει - μαζεμένοι στο Αεροδρόμιο και το Λιμάνι, και πλήττουν το μοναδικό - ίσως - εισόδημα της χώρας, τον τουρισμό.

Δεν σου φαίνεται περίεργο ο τουρισμός της χώρας σου, τη μία να εξαρτάται από τη φάρα των ταξιτζήδων και την άλλη από 100 παρακρατικούς κουκουλοφόρους;;;


Σύμφωνα με το in.gr μάλιστα, έχουν αφαιρέσει και τις πινακίδες τους !!!

ΚΟΚ: άρθρο 90 παρ. 4 λέει ότι πρόστιμο επιβάλλεται σε όποιον οδηγεί οδικό όχημα του οποίου οι πινακίδες δεν είναι, για οποιονδήποτε λόγο, ευκρινώς ορατές ή αναγνωρίσιμες από τεχνικά μέσα βεβαίωσης παραβάσεων ή τοποθετεί επ' αυτών μη αντανακλαστικό υλικό

Αν θυμάμαι καλά 300€ πρόστιμο.

Τα ρέστα μου.

Σε συμπαράσταση στη φάρα τους λοιπόν, (θυμάμαι τότε που έπεσε ένας πάνω μου ξερά με όπισθεν, και μου ήρθαν 40 "αυτόπτες" συνάδελφοι του, που ορκίστηκαν ότι έπεσα εγώ πάνω του) θα κλείσω την Συγγρού  - και στα δύο ρεύματα - με αίτημα να κλείσει το επάγγεμα του κομπιουτερά.

Τέλος! Οποιος έγινε, έγινε. 
Δεν θα δίνονται άλλα πτυχία, όσοι φοιτούν ήδη θα αλλάξουν κατεύθυνση σε κάτι άλλο, οτιδήποτε.

Θα φτιαχτεί συνδικαλιστικό όργανο, ομοσπονδία, σύλλογος, οργάνωση, κλάδος και σέχτα, με αυτή τη σειρά.

Θα οριστεί κατώτατος βασικός μισθός τα 1800€ καθαρά, σύνταξη στα 50κάτι όπως οι στρατιωτικοί, ιδιωτική ασφάλιση, ασυλία, αφορολόγητα αυτοκίνητα και μηχανάκια, έκπτωση σε ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, δάνεια με ευνοϊκά επιτόκια, φτηνό οικοπεδάκι μέσα στα πεύκα ή πάνω στην άμμο (κατ΄ επιλογήν), να γίνουμε κι εμείς άνθρωποι βρε παιδί μου, όπως και οι άλλοι.

...φέγγε μου να περπατώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: