Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Gravity - The movie



Είναι που λες η Σάντρα Μπούλοκ στο διάστημα επιστήμων κατσαβιδολόγος (αυτή πάντα μου θυμίζει μια παλιά μου γκομενα και αφαιρούμαι στο μισό έργο όταν παίζει αυτή) μαζί με κάτι άλλους και τον Τζώρτζ Κλούνη μέγα διαστημοπεριπατητή και κάτι μαστορεύουν, όταν τους χτυπάνε κάτι διαστημικά σκουπίδια, σκοτώνονται οι μισοί, οι άλλοι με τα πολλά επιβιώνουν, πάνε στο διαστημόπλοιο, τον πούλο το διαστημόπλοιο, είχε γίνει σμπαράλια- ούτε ο οδδυ δεν το παίρνει-, πάνε τότε με τα πόδια σε ένα άλλο διαστημικό σταθμό εκεί κοντά, σμπαράλια κι αυτός, σκοτώνεται κι ο Κλούνης, μένει μόνη της η δικιά μου χωρίς καύσιμα, χωρίς οξυγόνο αλλά με σορτσάκι του μπιτς βόλεϊ, φεύγει κι από αυτόν τον σταθμό καβάλα σε ένα θαλαμίσκο και πάει σε άλλον -τρίτο- σταθμό που τον καβαλάει και επιστρέφει στη γη. Αλλά παραλίγο να πνιγεί γιατί πέφτει σε μία λίμνη
Οχι εντάξει, ζει στο τέλος γιατί έβγαλε τη στολή που τη βάραινε και ξαναεμεινε να κολυμπάει με το σορτσάκι του μπιτς βόλεϊ.

Μαύρο ήταν, αλλά δεν βρήκα.

Γαμώ τα εφέ, ωραίο 3D που δεν σε ζάλιζε, πολύ πλανηταριακό που το είχα και φρέσκο, ωραίο, άδειος Ο σινεμΑΣ όμως εκτός από κάτι κοριτσόπουλα που κάθονταν πίσω μου και κακάριζαν κάθε φορά που η δικιά μου έλεγε καμιά κακιά λέξη...

Πιο ωραίο ήταν το μπεργκερ στο Juicy Grill μετά, πάντως...

Προσεχώς: 1000χλμ, ένα θέατρο και δύο ομιλίες. (ξεχωριστά)

2 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Να θυμηθώ να το δω κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια. Μη με βλέπεις έτσι, είμαι μεγάλος σινεφίλ εγώ!

Το μπέργκερ το έτρωγα και τώρα πάντως.

Chocorello είπε...

θα βαλσαμώσω ένα και θα το βάλω στο πακέτο με τα τσίπουρα...