Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ankle check


Ο αστράγαλος 
γύρισε και κοίταξε 
ότι κοιτούσα κι εγώ.

Είμαι στο γραφείο.
Κεφάλι καζάνι.
Εχω καούρες από ένα γαμωσάντουιτς που αγόρασα.
Πλάτη πονάει από μονιτορ όλη μέρα.
Αστράγαλος καλύτερα.
Εξω μουντάδα και πλίτσι πλίτσι η ψιχάλα.  Μ' αρέσει.
Στο πορτμπαγκαζ το σακίδιο του Σπορτ Μπίλυ με τ' αθλητικά και το βουνό περιμένει.
Μόλις πάει η ώρα για σχόλασμα, θα δοκιμάσω το πόδι σε περπάτημα.
Ελπίζω να βρέχει, για να ακούω και να μυρίζω τη βροχή.

Η βροχή 
κυλάει στο μέτωπο 
μα σκέφτομαι σουβλάκια.

edit: βράδυ Πέμπτης.

Ο ήλιος μου
τύφλωνε την πείνα
παρήγγειλα κοτόπουλο

Το πόδι πολύ καλύτερα παρεπιπτόντως...


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τί έγινε; Έχασα κάτι; Χτύπησες;
Ε βέβαια από γραφιάς ξαφνικά την είδες κρι-κρι κι άρχισες να πλαλοκοπάς στα βουνά...! χιχιχιχι
Φυσικά αστειεύομαι και χαίρομαι που γυμνάζεσαι και μάλιστα στη φύση.
Εντάξει, ίσως και να ζηλεύω λίγο αλλά έχω κι εγώ κάτι στο μυαλό μου εδώ και καιρό και νιώθω οτι ωρίμασε αρκετά.
Φιλιά!

Chocorello είπε...

Θενκς!
Κάνε πρόγραμμα!