Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011




Ενα κατά παραγγελία  βίντεο για ένα TED συνέδριο, το οποίο αποτυπώνει τις λέξεις που αποτελούν τα αρχικά: Technology - Entertainment - Design.

Απίστευτες ικανότητες, απίστευτες κατασκευές μέσα στο δάσος, όμορφη σκηνοθεσία, εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Εγώ κρατάω τα φιλαράκια που κάνουν πράγματα μαζί και πάνε του σκοτωμού ρόδα με ρόδα, για να μην πω φτερό με φτερό, σε απίστευτο δάσος με αρχαίες σεκόγιες - νομίζω - που αν προσέξεις θα δεις μερικές που εχουν περίμετρο δεκάδες μέτρα.

Θυμάμαι να πηγαίνουμε του σκοτωμού με τον Π. στη Βασιλική, ακουμπώντας ο ένας στον άλλον και να κάθεται στη μύτη της σανίδας μου ή να κατεβαίνω με τον άλλον Π. πάλι του σκοτωμού με στόχο τα πέδιλα του πίσω να χτυπάνε αυτά του πρώτου.
Γέλιο, λαχάνιασμα και ευτυχία μέχρι τελικής πτώσης.

Δεν θυμάμαι γιατί σταμάτησα να το κάνω όμως...

Χτες κατέβαινα μαλλιοκούβαρα την Πάρνηθα προς τη μονή Στομίου με τον αδερφό μου κατά πόδας.
(φανταστικό μονοπάτι με τμήμα του να περνάει μέσα από αρχαίο υδραγωγείο - θα βάλω φωτο στο τέλος )




Ισως τα πράματα να κάνουν τον κύκλο τους.
Μια πιρουέτα και να χάνονται οριστικά, ή μια πιρούετα και να ξαναεμφανίζονται μεταλλαγμένα.

Μετά σκέφτηκα τα πονέμενα μου πόδια από χτες και ότι έχει γαμώ τις λιακάδες έξω. Πάω θάλασσα να με δει ο ήλιος.

Εν τω μεταξύ ο Bobby Mc Ferrin βγάζει από τον κόσμο νότες που δεν ήξεραν ότι υπάρχουν.



Παρά λίγω να εντυπωσιαστώ που οι "μαλάκες" οι αμερικάνοι μπορούν και πατάνε σωστά στις νότες, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι αυτοί κάνουν μουσική στα σχολεία τους κι έχουν χορωδίες, ενώ εμείς απλά τραγουδάμε όταν μας το ζητάει ο Πλούταρχος και η Νατάσσα ή όταν σκυλοβρίζουμε τις απέναντι κερκίδες...

Αμφιβάλλεις; Δοκίμασε να το κάνεις ηχογραφόντας τον εαυτό σου.


Κοινωνικές Αναζητήσεις Ερυθρού Στραβού

Αν έχω κάποιο συγγενή στην Αυστραλία ή στον Καναδά, παρακαλώ να μου στείλει μήνυμα. 
Υγειέστατος, σας μαγειρεύω, σας σκουπίζω, σας καθαρίζω, τρέχω μαζί σας, τρομερός κομπιουτεράς, έχω και υπνόσακκο, ούτε σεντόνια θα λερώνω ούτε πετσέτες - προλάβετε.
Δώρο ποδήλατο mountain bike.

Και τέλος, μερικές παλιότερες φωτό από το μονοπάτι/υδραγωγείο που λέγαμε:






Δεν υπάρχουν σχόλια: