Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Παιχνίδι που γίνεται στα μπλογκς. (τα 7 πράματα)


Μάλιστα...
Κανονικά με αυτό που μου ζήτησε η margkw, θα ήταν σα να μου είχαν πει να προωθήσω mail για να πάρει 1$ η μικρή Πάτμα στο Νεπάλ, που ψόφησαν τα λάμα του μπαμπά της, αλλιώς θα είμαι τρισκατάρατος για όλη μου τη ζωή, αν μου μείνει καθόλου...

Αλλά χαλάλι της,  απαντώ μετά χαράς επειδή το ζήτησε η margkw που της το ζήτησαν κι αυτηνής αλλά - μη νομίζεις - κι εγώ θα το ζητήσω απ' άλλους με τη σειρά μου.
Και κάτι για βραβεία έλεγαν αρχικά, αλλά βραβεία δεν δεχόμαστε τώρα που έκανε την αρχή ο Χριστιανόπουλος.

Επτά πράματα που δεν ξέρεις για εμένα:
  1. "Chocorello" φώναζα μία πρώην, αλλά τελικά μου κόλλησε εμένα το παρατσούκλι σε ένα forum μηχανόβιων.
  2. Μικρός έβλεπα πλυντήριο με τις ώρες καθισμένος στο πάτωμα. Αγαπημένο κανάλι το 11. Πλέον έχω τηλεόραση - το ίδιο είναι.
  3. Εχω ένα μικρό τατουάζ στο χέρι που το έκανα μόνος μου με σινική. Στα 16 μου.
  4. Το ρεκόρ οδήγησης μου είναι 15ώρες σερί και πήγαινα κι άλλο. Νύχτα υπό καταιγίδα: 23:00 από Ραφήνα - Καλάβρυτα χιονοδρομικό - Λάδωνας - Ολυμπία - Πύργος - Πάτρα και πίσω. Βαριόμουν στο σπίτι και βγήκα μια βόλτα μόνος...
  5. Η πρώτη κακή λέξη που άκουσα/έμαθα ποτέ ήταν "κωλόγρια". Πήγαινα τρίτη δημοτικού. Την είπε ένα άλλο παιδάκι επειδή μία γιαγιά σε ένα μπαλκόνι έδερνε ένα σκατόπαιδο.
  6. Παίζω στον τζουρά, το ρεμπέτικο της Ευδοκίας. Αξιοπρεπέστατα.
  7. Δεν σιδερώνω τίποτα - είμαι λεύτερος. (έχω πλυντήριο whirlpool με κουμπί που δεν θέλουν σίδερο κι επίσης δεν φοράω πουκάμισα, εκτός από μερικά που δεν θέλουν σιδέρωμα - φυσικά.)
Και τώρα να κάνουν ένα βήμα μπρος, οι γνωστοί άγνωστοι:

12 σχόλια:

AnD είπε...

Τσοκορέλο ήταν το παρατσούκλι και ενός φίλου μου. Δεν ξέρω, σημαίνει κάτι;
Όταν σε ανακάλυψα νόμιζα οτι ήσουν εκείνος κι οτι έβγαλα λαυράκι. χαχαχα
Κι εγώ δεν σιδερώνω εδώ και δύο χρόνια.
Έχω αποφασίσει πως ό,τι με δυσανασχετεί πρέπει να περιορίζεται έως και να καταργείται τελείως. Κρίμα για τα πουκαμισάκια μου που είναι 2 χρόνια τσαλακωμένα όμως...

Εγώ θα πάω πάσο γιατί το ίδιο παιχνίδι το έκανα πέρυσι. Εσύ θα θυμάσαι νομίζω. Μιλάμε για αποκαλύψεις!!
Καληνύχτα!

mirmigi είπε...

ΟΚ θα το κάνω (μέσα στο Σαββατοκύριακο) αφού γουστάρει ο Chocorello.

angie philosopher είπε...

Θα παίξω κι εγώ με τα άλλα παιδάκια και περιμένω να φάω τρελό κράξιμο από αυτούς που με ξέρουν... αλλά δε γ...βαριέσαι! Επίσης να σας πω για μια τεράστια ανακάλυψη, που λέγεται στεγνωτήριο και μπήκε στη ζωή μου πριν δέκα χρόνια περίπου... από τότε είμαστε αχώριστοι ακόμη κι όταν έξω παίζουν 40άρια... ναι αρνούμαι και να απλώσω ρούχα...λυπάμαι έχω καλύτερα πράγματα να κάνω!

Chocorello είπε...

Μέρμηγκα λόγω περιεχομένου, υπέθετα ότι θα απέχεις. Ωραία! Οι άλλοι κολώνουν φαίνεται.

Αντι, δεν θυμάμαι χριστό από πέρσι, αλλά αν φοράς εφαρμοστές μπλούζες, χαλάλι τα πουκάμισα που δεν τα φοράς τσαλακωμένα ελπίζω.

Ρε συ φιλενάδα, το στεγνωτήριο με φειδώ - πρέπει να είναι το πιο ενεργοβόρο πράμα μετά το θωρηκτό ποτέμκιν. Ο ήλιος αποστειρώνει με τις UV, ο αέρας φρεσκάρει και στην τελική παίρνει μάτι και ο γείτονας... το μόνο κακό που βρίσκω στο άπλωμα είναι ότι που πέφτουν τα μανταλάκια. Κάθε 3 μήνες χάνω ένα πακέτο.

angie philosopher είπε...

Τώρα συγνώμη μου κάνεις πλάκα; Ο αέρας στον Πειραιά με την Ψυτάλλεια απέναντι κουβαλάει όλα τα "καλά"... Ο ήλιος κοκκαλώνει την κάλτσα και πριν την φορέσεις θέλεις βαριοπούλα για να την ισιώσεις... με την πετσέτα δε, αν δεν την σιδερώσεις, απλά ξεπετσιάζεσαι. Ως εκ τούτου ψηφίζω στεγνωτήριο και με το νυχτερινό που "καίει" και λιγότερο. Βάζω ΚΑΙ λακ στα μαλλιά ΚΑΙ αποσμητικό στις μασχάλες. Πειράζει; :-P

lemonostiftis είπε...

θα συμμετάσχω ρε που θα με πεις και κολώστρα

Stella Fox είπε...

με συγχωρείτε, επειδή είμαι λίγο
αργόστροφη.... και ψάχνω τις ερωτήσεις....εδώ κ 5 λεπτά....
Μάλλον δεν υπάρχουν ε?
Απλά γράφουμε 7 πράγματα πικάντικα??????
(κ πάλι συγγνώμη...αλλά κάνω ένα επάγγλεμα που καίει τον εγγέφαλο, δείξτε λίγη καταννόηση...)
Ευχαριστώ.

Chocorello είπε...

Φουλ, αυτό με τις σκληρές πετσέτες με ψάρωσε.... αν η λύση είναι το στεγνωτήριο, χαλάλι και το φαινόμενο του θερμοκηπίου, 2012 έχουμε - ανακαλώ γονυπετής.

Ελα Στέλλα, 7 πράματα που δεν ξέρουμε. Δεν είναι απαραίτητο να ξεβρακωθει κανείς φαντάζομαι...

margkw βλέπεις τι έκανες;

Stella Fox είπε...

Χμμμ....
λοιπόν, παρε αυτο
http://stellafox.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
(πρώτη ανάρτηση, κ παντοτινη χο χο χο)
κι αν δεν καλυφθείς,
παρε κι αυτα:
1)Εχω ενα ταττού κ εγώ στο αριστερό μου χέρι - που είναι το αγαπημένο μου καθ' οτι αριστερόχειρ!
2)αυτοϊκανοποιούμαι (ναι ,το παραδέχομαι) κάθε μέρα.
3)Το σιδέρωμα κ το πλύσιμο των πιάτων ,ειναι οι μοναδικές δουλειές που μου ξεκουράζουν το μυαλο (δεν σιδερώνω ΠΟΤΕ πουκάμισα-δεν εχω- κ σεντόνια)
4)ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΣΤΕΓΝΩΤΗΡΙΟ ΜΟΥ(πολυυυυυ ρευμα ρε άνθρωπε, ΠΟΛΥ!)
αυτα τα ολίγα. Ελπίζω να σε ψιλοκάλυψα, δεδομένου οτι δεν με ξέρει κ κανεις εδώ μέσα
κ εχω ήδη πει πολλά.
Φιλια.

Chocorello είπε...

Τελικά δεν κουφαίνει, αυτό που μας έλεγαν είναι μύθος. :-p

Δεν σιδερώνω ούτε βρακιά, ούτε πετσέτες, ούτε σεντόνια, αν και τα σιδερωμένα σεντόνια έχουν άλλη αίσθηση - τουλάχιστον στο μάτι - όμως μόνο μέχρι να τα χρησιμοποιήσεις.

Για το 7 επαυξάνω αν και η κάθε πλευρά έχει τη χάρη της.

Stella Fox είπε...

Oχι εγώ δεν ακούω καλα. (αλλά νόμιζα πως ήταν λόγω του επαγγέλματός μου)...

Είπα οτι δεν σιερώνω ΕΓΩ τα σεντόνια.
Αυτό δεν σημαίνει οτι έχω ασιδέρωτα σεντόνια.

Είσαι ο μοναδικός που με ψιλοκαταλαβαίνει στο 7.

Σας Μερσω.

Chocorello είπε...

Στέλλα, κλέβεις.