Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Τσίπρο.


Πολύ τσίπρο.
Και πιο πριν μπύρες.
Και μετά πάλι μπύρες.
Και το πρωί ποδήλατο. Χαλαρό.
Και μετά μαναβικά στο Μαραθώνα.
Και μετά μπριζολάρα στην Αρζεντίνα.
Και στο δρόμο ο ΓΑΠ με το ποδήλατο στις ανηφόρες.
Και μετά παγωτό πύραυλο στο Μαραθώνα.
Και μετά δώρο σε μια φίλη που πάει εξωτερικό.
Και μετά μπάνιο.
Και μετά σπανακορυζο και μπρόκολο στον ατμό με τα φρέσκα μαναβικά για την εβδομάδα.
Και μετά λίγο ίντερνετς, λίγο μουσική, λίγο τηλεόραση και τέλος.

Ευλόγησον.



Σαν πολύ καιρό έχω να βγάλω καμιά φωτό και δυστυχώς άρχισα να το παρατηρώ - κοινώς να μου λείπει.
Οψόμεθα...


5 σχόλια:

AnD είπε...

Εγώ εχθές ρετσίνα. Πολλή ρετσίνα...
Καλά είδες το ΓΑΠ στο δρόμο; Και τί έκανες; Έφτυσες τον κόρφο σου; Του μπλόκαρες τη ρόδα με ένα παλούκι; Τον έκανες να φάει τη σκόνη σου;

Σήμερα πονοκέφαλος. Πολύς πόνος....

Chocorello είπε...

Ωραία η ρετσίνα αλλά αυτό με το κεφάλι το γλιτώνεις μόνο με μεταμόσχευση.
Ενώ το τσιπράκι, απολυμαίνει και χωνεύει...

Γυρίζαμε από το φαγητό όταν τον είδαμε με συνοδεία μοτό και δυο ασφαλίτικα ΙΧ, αλλά πέρα από τα πολιτικά, ο τύπος είναι πολύ φιτ.

Δημήτρης είπε...

Μια πορδή και πολλή θα ήταν. Α, και τσίπρα! (όχι Άλεξ)

ΑnD είπε...

Δηλαδή για να γυμναστεί απασχολεί μηχανές και ασφαλίτες καθημερινά;
Ωραία...

Chocorello είπε...

AnD, η μισή αστυνομία συνοδεύει θείες στα ψώνια τους. Μην σου κάνει εντύπωση.

Εγω ας πούμε για να μην προκαλώ, έχω μόνο ένα ελικόπτερο που με ακολουθεί πετώντας στα 6000πόδια με υπέρυρθες και τζιπιές (από το καλό, όχι σαν το δικό μου που βρίσκει κουτούκια μόνο)
Οι δε χερσαίες δυνάμεις, αποτελούνται από κομάντοους καμουφλαρισμένα σε κοπρόουσκυλα.
Γι αυτό καμιά φορά που τρέχω, τρέχουν κι αυτοί ξωπίσω μου.

Αγαπημένη φρουρά...