Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Κι άλλες φωτογραφίες (ήμαρτον)


Ξέρω, ξέρω...

Λοιπόν, αυτή λέγεται:
"Καπετάνιο, έρχεσαι λίγο πάνω;"

Αυτή "Χαρτί έφερε κανείς;"

Αυτή "Το πέμπτο το κοντύτερο".

"Messagena mpoukali"

"Reflections"
(φυσικά)

(Αυτή είναι για τον Βαγγέλη)
Ετσι λέγεται: "Του Βαγγέλη."

"Μούφαρο"

"Γολγοθάς"
(έχει ένα σταυρό στα αριστερά - γι αυτό)

"2012 - Ηρθε Το Τέλος"

"Χαρντ Ροκ Σανσετ"

"Αλογα της Σαμοθράκης"

"Τρεις Ευχές"

Δεχόμεθα δωρεές να πάρουμε μία d7000.
Η αν προτιμάτε, ανταλλάσσεται με μία Dynax7000i και μια Cybershot και μια Olympus και τρίποδα
(όλες μαζί) και ένα μίξερ χειρός μπαστούνι, μία γάστρα εμαγιέ, ένα ωραιότατο σκεύος φούρνου από Τερακότα Φλωρεντίας (είμαι γαμάτος έτσι;) με χερούλι, μια sony bravia 20'' με αποκωδικοποιητή, δύο ζευγάρια αλυσσίδες 215/70-15, μια εξάτμιση Triumph street legal κομπλέ, ένα tank bag, μια σεφλέρα 2μιση μέτρα με γλάστρα κομπλέ, ένα σερβίτσιο του κακάο και ένα σερβίτσιο του καφέ, 1 βάζο μαρμελάδα κούμαρο, 1 βάζο χοσάφι, 1 λίτρο λικέρ κουμκουάτ, παστές πιπεριές, λιαστά πομοντόρια και μια ευχή δώρο.

Εναλλακτικά αύριο πάω στο photoinspiration.gr και βλέπουμε.
Θα σας πω.

12 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Στο μούφαρο μου βγήκαν όλα απ'τη μύτη! Πολύ μου άρεσε το καράβι σου και το εργοστάσιο που, παρόλο που έχω περάσει καμμιά εκατοστή φορές από εκεί, δεν έχω φωτογραφίσει ποτέ.

(Άσε την d7000, η d5100 κάνει σχεδόν τα ίδια με πολλά λιγότερα. 'Εχω μια εδώ και δυο βδομάδες και δηλώνω ιδιαίτερα ευχαριστημένος.)

AnD είπε...

Πολύ ωραίες και ειδικά το τέλος του κόσμου. Αμήν...
Δεν κατάλαβα τίποτα σχεδόν από αυτά που προσφέρεις. Αλλά βλέπω οτι είσαι παιδί με προίκα.
αχαχαχ

Καλό ξημέρωμα!

Chocorello είπε...

Το μούφαρο είναι στη λίμνη που λέγαμε Δημήτρη!
Θενκς και για το τιπ, θα την τσεκάρω την 5100. Ηρθε η ώρα να πάρω κάτι.

AnD θα σου κρατήσω τη σεφλέρα για το μπαλκόνι σου.

AnD είπε...

Δεν ευδοκιμούν φυτά στο μπαλκόνι μου για κάποιο λόγο. Μάλλον κάτι κάνω λάθος και πια αποφάσισα να μη ρισκάρω τις ζωές άλλων φυτών. Μόνο ένα δυόσμο φυτεύω για τα γεμιστά. :)

Εντάξει, τη γκούγκλαρα τη λέξη. Πάντως την έμαθα και δε θα την ξεχάσω.

Καλημέρα!

fool είπε...

Το πέμπτο το κοντύτερο.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μπα, μπα; Ο κ. Δημήτρης με dslr; Σε καταλαβαίνω, καλέ μου, κι εγώ κάποτε είχα βάλει στο ιταλικό μηχανάκι μου ένα αυτοκόλλητο που έλεγε «καλύτερα να φάω σκατά παρά να πάρω γιαπωνέζικο μηχανάκι». Τα επόμενα δύο ήταν Γιαμάχα ΧΤ.

Ωραίες φωτό, Τσόκο, αλλά το τουτόριαλ (για e-σκράπες) του HDR δεν το βλέπω κι ανησυχώ...

Δημήτρης είπε...

Ναι ναι, είναι η πικρή αλήθεια. Αν συνέχιζα αναλογικά στη Γαλλία θα έπρεπε κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον να φάω κι εγώ σκατά.

Για να καταλάβεις την αναλογία, η d5100 κόστισε όσο 30 φιλμ Superia 36 στάσεων, αγορά, εμφάνιση και εγγραφή σε cd.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Τους παλιούς φακούς των αναλογικών λυπάμαι που πάνε χαμένοι.

lemonostiftis είπε...

Λοιπόν ψηφίζω: στη δεύτερη θέση το το "πέμπτο ..." και πρώτο φυσικά το Μούφαρο

Chocorello είπε...

Ευχαριστώ άπαντες!

fourka είπε...

άλογα Σαμοθράκης κανείς? παρούσα!

Chocorello είπε...

Γειά σου ρε Φούρκα!!!

Τα άλογα στολίζουν την άλλη γωνιά του σαλονιού!

(και το καβο ντόρο προηγούμενου ποστ, την αντιπέρα)