Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Bikenet.gr



Έκλεισε αυτές τις μέρες το bikenet.gr το μεγαλύτερο (στα μάτια μου τουλάχιστον) μοτοσυκλετιστικό forum.

Οι λόγοι εξηγούνται εδώ (και με βρίσκουν σύμφωνο αν σημαίνει κάτι) αλλά δεν νομίζω να σε ενδιαφέρουν αν δεν άνηκες στην online (και offline) οικογένεια του.

Πάντως αν σε αφορά ο χώρος και δεν συμμετείχες στο Bikenet -τουλάχιστον όταν ήταν στις δόξες του- να ξέρεις ότι έχασες.
Πραγματικά...

Εν πάσει περιπτώσει, θέλω να ευχαριστήσω και από εδώ το Bikenet, για όλα τα χρόνια συντροφιάς, για τις βόλτες, τις φιλίες, τη γνώση, τα γέλια, τις λαχτάρες, τις στεναχώριες, για τα διαλείματα του γραφείου, για τις συμβουλές, για όλα.

Μια εικόνα λένε είναι χίλιες λέξεις, κι εγώ το ξέρω καλά.
Φαντάσου τώρα, όλες οι παρακάτω εικόνες, πόσες λέξεις φέρνουν στο νου από όλα αυτά τα χρόνια.



Ευχαριστώ και πάλι, ε;
 







 




Battle of the Ducks

Battle of the Ducks


Δικάβαλη κόντρα
Δικάβαλη κόντρα


Διαμαρτυρία στο Υπ. Συγκοινωνιών.
Διαμαρτυρία στο Μαλλιακό για το γνωστό τροχαίο


















Παρουσίες "Πωλείται"


Σεμινάρια Ασφαλούς Οδήγησης !!!

7 σχόλια:

kavadias είπε...

xaxaxaxa

ωραίες εποχές τσόκο ε?

ωραία ήταν, αλλά άλλες εποχές και για τα φόρουμ και για τις μοτοσυκλέτες.. πιο αγνές, τουλάχιστον στα μάτια μου.

Τάσος

ΥΓ: δεν πάμε για καμιά μπύρα στο νταλούζ; αν υπάρχει ακόμη; δουλεύουν και τα πμ. μπορώ να πω και στον Blade πουναι γείτονας ε θα μαζευτεί τίποτα απ' την παλιά φρουρά.. :P

fourka είπε...

χωρίς λόγια...

υ.γ. κι εγώ εννοείται μέσα για το υ.γ. του καβάδια :-)

Chocorello είπε...

Τάσο, κάθε πράμα στον καιρό του κι ευχαριστώ -δεν ξέρω ποιον- που ζω ότι ζω.

Ετσι και κανονίσει ο ψηλός ή καμιά κλίκα "επιτάφιο" του bikenet μέσα κι εγώ εννοείται!

Φιλιά σε όλους! (και στο Μαρκελλάκι)

Ανώνυμος είπε...

Μέσα για Daluz.

Bladerunner

VFR είπε...

Eξαιρετικές στιγμΕς ... TsoKo, εμείς ραντεβού στην ΚαλλιρόΗς ! :o)

Chocorello είπε...

ναι καλά... κοιτάω, κοιτάω, πουθενά ο ΩΦΡ. :-p

Υ.Γ. Να το ξέρεις, από τις τοπ στιγμές μου όταν σε πήγα ένα δυο γύρους στις Σέρρες και μου πες "Μια χαρά πας". Στο λέω επειδή δεν φαινόταν το χαμόγελο μέσα απ' το κράνος.

Υ.Γ.(2) και δεν έβαλα φωτό με φάτσες... φαντάσου...

Unknown είπε...

To Daluz παίδες υπάρχει ακόμα, ή τουλάχιστον η καφετέρια, σήμερα πέρασα και θυμήθηκα τα παλιά!