Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ανακοίνωση του Σωματείου


Το μη κερδοσκοπικό σωματείο
"Ο Φίλος του Βενζινά"
αναπολεί ήδη
- διαμέσω τουτου δω του μπλοΝγκ του προέδρου του -
το ΣΚ που μόλις τέλειωσε.


Ωσαννά εν τοις υψίστοις
(Λατρεμένη Ομπρέλα με δείκτη 50+)


Εξοπλισμός ΟΥΚ
(gay factor: 75)


Κορώνη


Παλιά πόρτα παλιου μπακάλικου,
τίγκα στην πινέζα ανακοινώσεων.


Αδελφές πόρτες


Ωπα, ο ποταμάκης...


Ωχ ωχ ωχ...


Ωχ αμάν....


Οχι ρε γαμώτο.
Οταν είπα τα κεφάλια μέσα,
εννοούσα μέσα στη λίμνη,
όχι μέσα στο γραφείο ξανά!!!



Ας είναι.
Να 'μαστε γεροί να θρέφουμε τους βενζινάδες.

Ο Πρόεδρος.
Τα μέλη.

Υ.Γ. 
Κονόμησα και μια σακουλάρα με κολοκυθομελιτζανοπατατοντοματες κήπου, που σήμερα το βράδυ θα μετατραπούν σε καλοκαιρινό μπριάμ, με μπόλικο μαϊντανό, λίγο σκορδάκι, κάνα κρεμύδι και φέτα.

3 σχόλια:

angie philosopher είπε...

'Εχεις μπάρμπα στην Κορώνη; Εγώ έχω τάσεις φυγής. Αλλά όχι σαν αυτές που με πιάνουν συνήθως... Θέλω να εξαφανιστώ για κανα 3μηνο, να αλλάξω δουλειά, ρούχα, σπίτι, χώρα, όνομα... Και θέλω και τελετή εξαγνισμού πριν απο κάθε νέο ξεκίνημα. Αν ξέρεις κανένα γκουρού ή καμιά καλή τυρόπιτα κουρού που να βοηθάει σφύρα.

Chocorello είπε...

Αααααααααα καλάαα... τώρα πέτυχες φλέβα...
(η κουρού είναι η αγαπημένη μου, λέει...)

Κόλπο δεν ξέρω, αλλά μετά από πολλά χρόνια ανώφελης σκέψης, ανούσιου σχεδιασμού και ανατροπών σχεδίων, κατέληξα (τελικά) ότι αυτές οι αλλαγές είναι σαν το τσιγάρο.

Σκέφτεσαι να το κόψεις επί πολύ καιρό και όντας καλά συνειδητοποιημένος αρπάζεις μια ευκαιρία, του τραβάς μία μαχαιριά - τσάκ - και το κόβεις.
Αλλά έχεις φτάσει και ξέρεις γιατί το κάνεις, ξέρεις τι σε περιμένει, ξέρεις ότι είναι δύσκολο, ξέρεις τι χάνεις, το έχεις ζυγίσει καλά και ξέρεις επίσης ότι θα αργήσεις να ανταμειφθείς - αν ανταμειφθείς ποτέ και φυσικά αν τα καταφέρεις.

Επίσης τα στατιστικά που έχω πρόσβαση, λένε ότι τα καλύτερα κόλπα είναι δύο: ή απλά ο κατάλληλος άνθρωπος ή έλλειψη κάτι "καλύτερου/βολικότερου" που να σε κρατάει.

Υ.Γ. Μπάρμπα δεν έχω, αλλά έχω καλούς φίλους με μπάρμπα = σχεδόν το ίδιο.

Δημήτρης είπε...

Μετά το τελευταίο δίμηνο μου φαίνεται θα με πάρετε για επίτιμο. Να έχουν οι Σαουδάραβες να βγάζουν να την καίμε!