Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Pie on the fly




Είχα πάρει μελιτζάνες για να κάνω την πίτσα της Προβατίνας που συζητούσαμε κάπου εδώ μέσα,  πήρα και μερικά κολοκύθια αλλά μετά βαρέθηκα να ζυμώσω, και θυμήθηκα ότι είχα κατέψ φύλλο χωριάτικο και έτριψα τις μελιτζάνες και τα κολοκύθια στον τρίφτη τον χοντρό, τα ανακάτεψα με 5 αυγά τεράστια, ένα μεγάλο κομμάτι 'μαλακό τυρί άνδρου' που δεν είναι πολύ αλμυρό αλλά είναι πολυ λιπαρό, γιατί είχα ήδη αλατίσει αρκετά το μίγμα και πιπέρι.

Σε 15 λεπτά είχαν βγάλει μισό λίτρο υγρά... ρίχνω μπόλικο αλευράκι, ανακατεύω σφίγγει, λαδώνω ταψί, απλώνω φύλλα, μίγμα, φύλλα, μίγμα, φύλλα, λάδωμα, τρύπημα, στους 250 μία ώρα κι ένα τέταρτο και άλλο ένα τέταρτο στους 170 με το ταψί να ακουμπάει κάτω.


Θα έπρεπε να θυμηθώ βάλω κρεμμύδια για να γλυκάνει και να περάσω ίσως ένα τσιγάρισμα τα ζαρζαβατικά.

Ακόμα δεν την έχω δοκιμάσει και περιμένω να κρυώσει πίνοντας μπύρες για να μου φύγουν τα νεύρα του γραφείου.


Δεν έχει τρέξιμο σήμερα γιατί είναι μέρα ξεκούρασης βλέπεις, και σε συνδιασμό με τα νέυρα μου αναπτύσσεται ο ανθρωποδιώκτης και την πληρώνουν οι φίλοι μου ακόμα και μέσω τηλεφώνου.

Τουλάχιστον να πετύχει η πίτα, να τους κεράσω κάνα κομμάτι...

Γευσιγνωστικό Edit επόμενης μέρας:
Ελαφρώς ανάλατη για τα γούστα μου.
το αλεύρι μαζεψε σωστά τα υγρά,
ήθελε κρεμμύδια και τσιγάρισμα γιατί βγήκε πολύ ελαφριά,
ήθελε λιγότερο μίγμα,
σωστό το ψήσιμο.
αυτά.
Θα την πλήρωνα ευχαρίστως.

4 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Πολύ ωραία. Το ποστ σημειώθηκε.

Chocorello είπε...

freestyle - ξέρεις εσύ...

angie philosopher είπε...

Μας δουλεύεις ρε συ με τον βενζινά;

Ανώνυμος είπε...

οποίος βιάζεται σκοντάφτει.
C.